torsdag, mars 08, 2012

Soppa från Berlin och Kittys på taket

Min tisdag var fin, även om det inte blev så mycket till fotograferande.



Jag åkte in till Göteborg med mamma och Louie.
Efter att ha introducerat Louie för Café Berlin några dagar tidigare var hon väldigt på med att mamma också skulle få äta där.



Champinjon- och broccolisoppa och hummussmörgås. Gott, men redan känner jag mig lite trött och mätt i magen på den där soppan.
Mysigt är det i alla fall där inne, på Café Berlin.



Likaså Göteborg. Det var en fin, men väldigt kall eftermiddag i stan.
Blev väldans faschinerad av de där husen kring Valand. Kolla på toppen på det här huset. Det syns lite dåligt, men de har faktiskt spänt fast det med fett tjocka rep, så att toppen inte ska ramla ner (?!). Scary...



Efter några ärenden i stan lämnade jag Larsson-trion.
Då både mamma och Louie är väldigt "För f'&¤%n Josefine, ta inte kort på mig!" så får det bli en sådan här bild på mina små gullepluttar.
Hej då på er!



Jag åkte upp till Mattias. Där hämtade jag mina skivor och fortsatte sedan vidare mot Henriksberg och Late Night Club. Precis som vanligt spelade tre band på takterassen.



Ett av dem var Kitty of the Sea.



Frän garagepunk.



Fin kväll på takterassen. Nu på fredag spelar jag skivor i puben på Henriksberg. Kom dit och säg hej eller något.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: