måndag, juli 05, 2010

Känn glädje, Göteborg - nu kommer jag!


Klockan är bara 06:20, men jag är vaken. Om någon timme ska jag ta bussen mot Alingsås, för att därefter åka vidare med tåget till Göteborg. Det kommer bli en heldag i stan. Har planerat lite photoshoots i olika delar av Götet, bl a Hisingen och Haga. Vi får se vart jag hamnar.
Jag ska se om jag kan hitta en extern hårddisk idag. Jag har för mycket bilder på datorn nu. Jag måste ha någonstans att förvara dem innan datorn lägger av fullständigt. En egen, bärbar skulle heller inte vara fel. Åh, det är mycket som inte skulle vara fel...
Men va tusan, I'm happy and I'm the best, you know.

Vid 17-tiden ska jag träffa min förra chef på Attention, Alingsås Tidning, Calle för en fika. Ska bli kul att få träffa honom igen!

Vi ses!

Inga kommentarer: