torsdag, juli 15, 2010

Asså, såhär ligger det till...

För att klargöra det hela lite...
Nej, jag har inte lämnat http://www.jsvin.blogspot.com/ för gott, men däremot har jag skapat en ny blogg på http://www.jsvin.blogg.se/. Jag kommer att fortsätta blogga här som vanligt (nope, sorry folks - ni blir inte av med mig. Än). På blogg.se kommer jag istället koncentrera mig på att publicera texter, intervjuer och reportage jag gjort. Både från Alingsås Tidning och utöver det. Dessutom blir det större, fler och mer bilder. Jag tänker satsa på min "text och musik"-idé som jag skrev om tidigare i den här bloggen. Det blir bra. Det blir det.

Vad ska jag skriva om här då?
Tja, det blir ungefär detsamma som det varit so far. Lite tankar om dittan och datten, spontaninlägg om händelser i vardagen, en låt jag lyssnat på, en bok jag läser, en kopp kaffe jag druckit eller nåt i den stilen.
"Tja tja bloggen, har käkat frulle och ska nu bada med Peter-Niklas!" kind of...
Läs så får ni se.
Tackar för mig.

Inga kommentarer: